• Menu

5 SEBAB 2022 TAHUN TERBAIK KE TURKI

Home » Muslim Friendly Travel Guide » Turkey Muslim Friendly Travel Guide » 5 SEBAB 2022 TAHUN TERBAIK KE TURKI

PAKEJ TURKI TRIPFEZ 2022

Tahun lepas sudah ke Turki. Tapi ada banyak sebab kenapa tahun ni kena pergi ke Turki lagi. Kalini kami share 5 sebab kenapa anda perlu ke Turki dalam tahun 2022?

1. Tidak perlu kuarantin

Betul. Ini yang kita mahukan. Kita tidak mahu kuarantin kerana akan makan banyak kos. Jadi setiba sahaja di Turki, tak perlu kuarantin dan boleh jalan-jalan terus!

2. Matawang rendah

Seperti yang diwarkan dalam berita, Turki kini mengalami kejatuhan mata wang. Jika anda berminat nak ke luar negara, dan pada masa yang sama nak jimat wang, sekarang adalah waktu terbaik untuk ke Turki. Dalam masa yang sama, kita boleh bantu ekonomi negara saudara se-islam kita melalui pertukaran wang.

3. Satu-satu Negara dibuka tanpa prosedur yang remeh

Musim Covid adalah satu musim yang menyukarkan pelancong untuk ke luar negara. Jangan risau, Turki adalah pilihan destinasi yang terbaik kerana prosedur terbang ke Turki tidak remeh dan tidak banyak SOP!

4. Harga barangan murah

Kerana mata wang yang agak rendah, kini barangan jualan di Turki juga mampu milik. Jadi tahun ii adalha paling sesuai untuk membeli belah di sana!

5. Main Ski sepuas hati di Musim Sejuk

Ini peluang yang terbaik untuk rasai pengalaman ski di musim sejuk Turki dengan harga yang rendah!

Klik Link di bawah bagi mendapatkan tarikh penerbangan dan diskaun RM200/seorang bagi pendaftaran awal pakej umrah bersama Tripfez!!  melalui whatsapp bersama Travel Consultant-