• Menu

Kelebihan Penerbangan Emirates Airline

Home » Guide for Muslim Travellers » Muslim Friendly Travel Tips » Kelebihan Penerbangan Emirates Airline

7 sebab mesti kena naik Emirates Airline sekali dalam seumur hidup!

1. No. 4 dalam Dunia

Tempat ke-4 dari senarai 10 Syarikat Penerbangan Terbaik Dunia pada 2021 oleh Skytrax (persatuan syarikat penerbangan antarabangsa terbesar di dunia).

2. No. 1 dalam Hiburan dalam Penerbangan

Selain menduduki tempat keempat, Emirates turut mendapat penghormatan teratas dalam dua kategori lain. Ia dinamakan No 1 untuk Hiburan Dalam Penerbangan Syarikat Penerbangan Terbaik dan juga mendominasi untuk Kabin Kelas Pertama di Timur Tengah, menewaskan pemenang utama, Qatar Airways dalam kategori ini.

3. Cemerlang Covid19

Emirates Airlines turut dianugerahkan Anugerah Kecemerlangan Covid-19. Anugerah ini diberikan kepada syarikat penerbangan yang menurut pelanggan, mempunyai standard keselamatan tertinggi semasa pandemik global.

4. Flight meal yang lazat dan banyak.

Menurut kebanyakan penumpang yang pernah menaiki Emirates Airlines sangat berpuas hati dengan servis makanan penerbangan ini. Hidangan Asia, dan pencuci mulut, selalunya yang paling lazat dalam penerbangan Emirates.

5. Ruang luas dalam cabin

Penerbangan selesa untuk perjalanan ke negara yang mengambil masa perjalana lebih 10 jam!

6. Had Muatan Bagasi 30kg + 7kg

Had bagasi yang berbaloi untuk mengembara. Muat baju sejuk, makanan ringan, toiletries dan macam-macam lagi!

7. Stopover di Lapang Terbang terbaik dunia!

Pemegang gelaran ‘Best Airport for Duty Free Shopping’ di dunia! Lapangan terbang Dubai juga yang canggih dengan teknologi terkini dan lengkap dengan servis yang mantap untuk semua penumpang!.

Kalau anda nak rasa penerbangan premium Emirates Airline, penerbangan terbaik di dunia, anda boleh join pakej Turki Tripfez dengan harga serendah RM 3990 sahaja!. Pakej harga all-in termasuk penerbangan Emirates, lawat 6 bandar di Turki, makan 3 kali sehari dan lain-lain. Daftar segera, tempat Terhad!

PAKEJ TURKI TRIPFEZ 2022