• Menu

Top 3 Hotel Di Ipoh Yang Ada Swimming Pool

Home » Guide for Muslim Travellers » Top 3 Hotel Di Ipoh Yang Ada Swimming Pool

Senarai berikut adalah 3 hotel terbaik di Ipoh yang mempunyai swimming pool. Bagi memuaskan para pembaca yang mempunyai bajet yang berlainan, hotel-hotel berikut yang disenaraikan mempunyai pelbagai harga jadi bolehlah anda menempah mengikut kesesuaian anda.

Weil Hotel

Kolam renang Weil Hotel di suasana malam

Terletak berdekatan warisan bandar lama Ipoh dan bersebelahan dengan pusat membeli-belah Ipoh Parade, WEIL adalah destinasi unik untuk perniagaan, percutian dan apa apa sahaja. WEIL menawarkan 313 bilik dan suite dengan perabotan terpilih yang melengkapi desain kontemporari dan pemandangan luar biasa kota dan bukit batu kapur sekitarnya. 

Menggalakkan citarasa anda dengan pengalaman gastronomi di 4 tempat makan signature kami yang menyajikan pelbagai hidangan tempatan dan antarabangsa. Menghidupkan semula perasaan anda di kolam infiniti di atas bumbung kami sambil menikmati pemandangan bandaraya Ipoh yang indah. WEIL Hotel adalah destinasi tersendiri! 

Alamat  : 292, Jalan Sultan Idris Shah, 30000 Ipoh, Perak
Harga    :  Dari RM 347 / malam

Tower Regency Hotel & Apartment

Kolam renang yang terdapat di Tower Regency Hotel & Apartments

Terletak strategis di pusat perniagaan utama di pusat bandar Ipoh, Tower Regency Hotel & Apartments menggabungkan kemewahan yang halus dengan akses yang tiada tandingan untuk menyediakan pengalaman hidup yang unik yang canggih. Tower Regency dilengkapi dengan 17 tingkat bilik dan pangsapuri yang elegan, masing-masing dengan pemandangan bandar yang menakjubkan.

Ia adalah satu-satunya hotel di Ipoh yang menggabungkan semua profesionalisme yang diperlukan untuk sebuah hotel perniagaan dan semua kemudahan rekreasi yang diharapkan dari tempat percutian – semua dalam lokasi terbaik di bandar.

Alamat  : 6, Jalan Dato Seri Ahmad Said, 30450 Ipoh, Perak
Harga    : Dari RM 171 / malam

The Haven Resort Hotel Ipoh

The Haven Resort Hotel & Residences cukup mewah dia Ipoh

The Haven Resort Hotel & Residences merupakan antara bangunan paling mewah di Ipoh, Perak, Malaysia, masing-masing mempunyai 26 tingkat, membentuk 512 unit suite yang cukup mewah. 

Pembangunan ini mempunyai sistem keselamatan yang rumit, kemudahan bintang 5, operasi 5-bintang oleh The Haven Premier, perkhidmatan ulang-alik eksekutif dan kemudahan persidangan. Suite-suite tempat percutian Ipoh kami terdiri daripada kemasan pereka dan dibina untuk menjadi mesra alam di Eco Resort kami di Ipoh.

Alamat  : Jalan Haven, Persiaran Lembah Perpaduan, 31150 Ipoh, Perak
Harga    : Dari RM 343 / malam

Bagi yang inginkan swimming pool di hotel, penginapan untuk percutian anda ke Ipoh telah pun ditetapkan. Kalau boleh, sekarang juga nak ke Ipoh betul tak? Sebab 2 jam sahaja perjalanan! Tunggu apa lagi?

Jom tempah pakej oleh Tripfez!

Leave a Reply