• Menu

PAKEJ BERKUMPULAN PRIVASI LUAR NEGARA

Home » Senarai Pakej Mice 2022 » PAKEJ BERKUMPULAN PRIVASI LUAR NEGARA

6 FAKTOR KENAPA PAKEJ PRIVASI BEST

Setiap agensi mesti ada pakej pelancongan berkumpulan yang bercampur dengan peserta luar. Ramai yang tak tahu, kita boleh mohon untuk Pakej Private  dengan agensi pelancongan. 6 sebab kenapa anda kena pilih Pakej Pelancongan Private Tour berbanding Group Tour.

1. Ikut Tarikh Penerbangan Tersendiri

Agak susah kalau nak cari cuti yang sama dengan Pakej Berkumpulan yang disediakan pihak agensi. Lagi-lagi penjawat awam, lagi leceh nak mohon cuti. Kalau dengan Private Tour, boleh bebas nak pilih mana-mana tarikh pun!

2. Pilih Destinasi dan Aktiviti Pelancongan Anda

Kebanyakan agensi hanya pilih destinasi pelancongan yang overrated. Dengan Pakej Pelancongan Private Tour, now, sky is the only limit!

3. Tanpa Jadual Perjalanan Yang Padat

Anda bebas merancang jadual perjalanan anda. Pastikan anda tidak terikat dengan jadual perjalanan yang padat. Jadual yang terlalu padat boleh kacau mood kita nak berseronok, tak best!

4. Bebas Pilih Jenis Pengangkutan

Kalau ikut Pakej Group Tour, mesti naik bas. Bas disediakan tak selesa. Tapi, kalau ikut Pakej Pelancongan Private Tour, anda bebas memilih mood pengangkutan anda ketika di sana. Boleh pilih GMC, SUV, van atau bas deluxe free wifi. Pilih je mana pilihan hati!

5. Lebih Privasi, Kurang Kontroversi

Faktor utama kenapa pilih Pakej Private Tour mestilah sebab kita perlukan privasi. Kalau berjalan dengan orang tersayang atau kenalan rapat, lagi best dan boleh eratkan lagi hubungan antara satu sama lain. Ingat, Lebih Privasi, Kurang Kontroversi!

6. Tiada Maksimum Peserta!!

Nak pergi ramai mana, ikut perancangan anda. Pakej Private Tour tiada had maksima, 100, 200 orang pun boleh!

PAKEJ PRIVATE TOUR TRIPFEZ 2022/2023

PAKEJ SWITZERLAND 7D6N

PAKEJ AMSTERDAM 5D4N

PAKEJ ISTANBUL & BURSA 7D6N

PAKEJ PARIS 5D4N

PAKEJ LONDON 5D4N

Leave a Reply