• Menu

KENAPA PAKEJ TURKI TRIPFEZ ADALAH YANG TERBAIK

Home » Muslim Friendly Travel Guide » Turkey Muslim Friendly Travel Guide » KENAPA PAKEJ TURKI TRIPFEZ ADALAH YANG TERBAIK

PAKEJ TURKI MESRA MUSLIM 9H7M 2022

1. PAKEJ PREMIUM HARGA MAMPU MILIK

Senang pergi dengan Tripfez, harga mampu milik tapi servis semua taraf premium!

2. PENERBANGAN PREMIUM EMIRATES AIRLINE

Terbang ke Turki dengan Emirates Airline, salah satu syarikat penerbangan yang sangat dipercayai dan disukai oleh penumpang seluruh dunia. Menurut laman Insider, Emirates Airline duduk di tangga ke-4 dalam senarai 100 Airlines terbaik dunia Skytrax!

3. MAKAN 3X KALI SEHARI DI RESTORAN TEMPATAN

Tak perlu risau berkaitan makanan! Takkan sempat berlapar kalau ikut trip Tripfez!  Makanan disediakan pasti menggiurkan dan mengenyangkan! Yang pastinya halal bagi peserta muslim kami.

4. HARGA ALL IN TIADA CAS TERSEMBUNYI

Harga kami tawarkan adalah yang terbaik untuk anda. Tidak perlu risaukan sebarang cas tambahan! Tinggal bawa badan dan wang belanja sahaja!

5.TERMASUK INSURAN KUMPULAN DAN COVID19

Ambil peluang untuk melawat 6 bandar berbeza di Turki dengan harga yang paling murah sekali! RM3990 ke 6 bandar dan lebih 20 destinasi pelancongan di seluruh bandar!

6. PAKEJ KUMPULAN KECIL

Bergerak dalam kumpulan kecil! Maksimum 25 orang sahaja dalam satu trip. Lebih privasi, kurang kontroversi!

7. HOTEL 5 BINTANG DI SETIAP BANDAR

Ini peluang anda untuk rasai 6 buah hotel bertaraf 5 bintang dalam masa 9 hari di Turki seperti Marriott, Hilton dan lain-lain! Kami hanya pilih hotel yang terbaik sahaja untuk anda kerana keselesaan anda adalah keutamaan kami!

8. LAWAT 6 BANDAR 9H 7M

Ambil peluang untuk melawat 6 bandar berbeza di Turki dengan harga yang paling murah sekali! RM3990 ke 6 bandar dan lebih 20 destinasi pelancongan di seluruh bandar!

9. PENGANGKUTAN BAS DELUXE

Perjalanan tidak lengkap tanpa wifi! Pengangkutan pakej Tripfez menggunakan Bas deluxe lengkap dengan perkhidmatan wifi percuma untuk anda muat turun OOTD di Instagram anda!

10. WAKTU SOLAT TERJAGA BAGI YANG MUSLIM

Pakej terbaik untuk muslim luar sana yang mencari Pakej ke luar negara lengkap menjaga keperluan bagi seorang muslim! Waktu solat terjaga di kawasan solat yang selesa!

11. TERBUKA KEPADA SEMUA WARGANEGARA

 Inilah pakej yang sempurna dalam menyatupadukan rakyat Malaysia. Tambah rangkaian kenalan anda dari pelbagai latar belakang dan kaum.Peluang terbaik!

Dapatkan tarikh penerbangan untuk Pakej Premium Turki Tripfez 2022! Hubungi Travel Consultant kami di talian Whatsapp;-

  • matta-fair-turki