• Menu

PAKEJ KOREA 2024

#Manamanatrippunbest
Bercuti bersama Tripfez

KENAPA KAMI?

Penerbangan terus tanpa transit
Tiada lawatan ke kedai ginseng
Permohonan Visa K-ETA sehingga lulus
Tempat lawatan instagrammable
Penginapan di Hotel, bukan Guesthouse
Keselamatan terjamin dengan perlindungan insurans sehingga RM100,000
Penyediaan Makanan Halal / Mesra Muslim Korea
Tour Guide profesional berlesen
Tour Leader berpengalaman lebih 10 tahun
99% Jaminan kepuasan pelanggan
Pakej Confirm Seat sepanjang 2024


NAK PAKEJ SESUAI DENGAN ANDA?
WhatsApp Kami Sekarang


INFO PAKEJ SEOUL WINTER + SKI RESORT 2024



INFO PAKEJ SEOUL
(SPRING, SUMMER, AUTUMN) 2024


*harga dan tarikh penerbangan tertakluk kepada perubahan semasa.


MENGAPA PERLU PILIH PAKEJ KOREA
BERSAMA TRIPFEZ?


Pakej Korea Mesra Muslim

Melancong tanpa hirau bagi peserta muslim. Pakej termasuk makanan halal setiap hari dan keselesaan beribadah lengkap 5 waktu sepanjang perjalanan.


Pakej Premium Harga Mampu Milik

Tripfez menawarkan pakej pelancongan premium dengan harga mampu milik. Pakej percutian sesuai untuk semua lapisan masyarakat.


Tour Guide B.Melayu / English

Dalami sejarah lokasi tempatan pelbagai tempat di destinasi. Diiringi dengan tour guide yang fasih berbahasa melayu / english dan peramah bersama peserta.


Termasuk Insurans Perjalanan

Berbanding agensi pelancongan yang lain, pakej pelancongan Tripfez menyediakan insurans sepanjang perjalanan untuk keselamatan peserta kami.


Penuh Aktiviti Menarik

Tripfez menawarkan aktiviti menarik seperti memakai pakaian tradisional Korea, belajar membuat Kimchi, membeli belah di Myeongdong, aktiviti ski (mengikut musim), melawat taman tema Everland & pelbagai tempat menarik di Korea.


Terbuka Untuk Warganegara Malaysia

Pakej Tripfez terbuka untuk semua warganegara Malaysia Tripfez mengalu-alukan semua pendaftaran tidak kira bangsa agama dan umur.

**mengikut keadaan semasa dan tertakluk kepada terma & syarat


PENGALAMAN SELEBRITI MALAYSIA KE KOREA BERSAMA TRIPFEZ

Bersama kami dan ‘oppa’ Azrel Ismail menjelajah bumi Korea, menerokai Nami Island yang sememangnya terkenal di kalangan para pengunjung dari Malaysia! Nami Island juga sinonim sebagai lokasi set penggambaran drama popular Korea – Winter Sonata.

Saksikan pengalaman kami menjelajahi bumi Korea, dan menerokai tempat-tempat menarik di Kota Seoul. Singgah ke Namsan Tower di Seoul yang terkenal dengan ‘love padlock’ dan ke taman tema Everland yang paling terkenal di Korea

Dalam episod Jom Jalan ke Korea 🇰🇷 kali ini, ikut Tripfez menerokai makanan halal yang terdapat di sana! Singgah di Nami-Ok untuk menikmati ‘pan-grilled chicken’, Imiri Resturant untuk mencuba ‘Dalkbokkeumtang’ dan banyak lagi!

Kalau dah ke Korea, memang tidak sah kalau anda tidak singgah ke Bukchon Village di Seoul dan mencuba pakaian tradisi Korea ni. Tambahan lagi, anda juga boleh ke Gyeongbukgung Palace yang terletak berdekatan untuk tangkap gambar dengan hanbok yang dipakai tu. Boleh feeling-feeling macam keluarga diraja Korea sekejap..

Myeongdong, Seoul sememangnya terkenal sebagai spot best untuk shopping barangan kosmetik Korea. 🛍 Inilah masanya bagasi akan jadi penuh sampai tak muat tu! Selain itu, kita juga akan singgah di COEX Starfield Library yang terkenal di Gangnam tu juga. Untuk bookaholic di luar sana, anda mesti singgah ke sini sekiranya ke Korea

GAMBAR PELANGGAN TRIPFEZ


HUBUNGI KAMI

agensi-terbaik-tripfez

Tripfez Travel
A11-02B, Empire Office Tower
Jalan SS16/1, 47500 Subang Jaya,
Selangor, Malaysia

Google Map – Office Tripfez Travel

Email: [email protected]


.

.