• Menu

Malaysian Travel Fair 2020 di PWTC

Home » Guide for Muslim Travellers » Malaysian Travel Fair 2020 di PWTC

Nak promosi pelancongan terkini ?Klik sini & lihat promosi Matta Fair terkini oleh Tripfez

MATTA Fair 2020 akan ditunda sehingga bulan Mei. Sebaliknya, Malaysian Travel Fair akan diadakan sebagai ganti di lokasi dan masa yang sama. Acara ini bakal diadakan pada 13-15 Mac 2020 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), jadi memang mudah untuk para pelawat untuk ke sana dengan public transport menerusi Stesen LRT laluan Ampang dan Sri Petaling.

Klik Untuk Lihat Semua Harga Promosi Malaysian Travel Fair!

Apa Yang Ada Di Sana

Malaysian Travel Fair 2020 ini akan menawarkan pelbagai pakej percutian termasuk:

Pakej Percutian Berkumpulan
Promo pakej berkumpulan ialah antara yang paling popular di acara seperti ini. Selalunya pakej ini akan termasuk tiket penerbangan, hotel, makanan, dan pengangkutan jadi anda dah tak perlu pening-pening untuk fikir tentang itinerari. Hanya book, fly dan enjoy! Tip kami, pastikan anda cari pakej dengan harga ALL-IN seperti yang Tripfez tawarkan. Sesetengah pakej ada caj tersembunyi (contohnya untuk pembayaran insurans dan visa) jadi pastikan anda buat research dan tanya betul-betul sebelum beli!

Promo Pakej Ground
Sekiranya anda jenis suka hunt tiket flight sendiri, anda boleh tempah pakej ground! Ground arrangement selalunya hanya sediakan servis seperti airport transfer, hotel booking, makanan, dan tour. Buat bakal pengantin baru, anda boleh juga beli pakej honeymoon yang selalunya datang dengan itinerari romantis seperti candlelight dinner dan spa!


Diskaun Tiket Penerbangan
Selalunya anda boleh dapatkan tiket flight dari syarikat penerbangan seperti Air Asia, Malindo Air, Malaysia Airlines dan banyak lagi dengan harga diskaun! Nasihat kami, pastikan anda dah ada senarai negara-negara backup kerana seat pada tarikh yang anda nak pergi mungkin terjual cepat.

Pakej Haji dan Umrah
Selalunya travel fair seperti ini turut menawarkan pakej haji dan umrah. Jadi buat yang berhajat untuk ke Tanah Suci, senanglah buat anda untuk survey harga di sana dengan ahli keluarga!

Malaysian Travel Fair 2020

Tarikh:
13 – 15 Mac 2020 (10 pagi – 9 malam)
Lokasi:
Hall 1, 2, 3, dan 4, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur

Bolehkah Saya Beli Pakej Yang Sama Online?

Ya, anda masih boleh mendapatkan pakej Tripfez dengan harga promosi Malaysian Travel Fair online sepanjang acara berlangsung! Hanya lawati laman web Tripfez di bawah atau hubungi kami di Facebook untuk maklumat lanjut.

Online Travel Fair 2020

Anda boleh juga isikan maklumat emel anda di bawah untuk melanggan newsletter dari Tripfez. Lawati www.tripfez.com untuk pakej percutian mesra Muslim dan pakej umrah terbaik di Malaysia!

Leave a Reply